Kornelio universitete dirbantys mokslininkai atliko keletą tyrimų, kaip pirkėjai renkasi sveikus produktus. Eksperimente dalyvavo 120 savanorių.
Pirmai pirkėjų grupei, prieš einant į parduotuvę, davė obuolį, antrai pyragaitį, trečiai nedavė jokios užkandėlės, rašo „Zee News“.
Specialistai pastebėjo, kad tie, kurie valgė obuolį, pirko 28% daugiau vaisių ir daržovių nei savanoriai, kurie valgė pyragaitį ir 25% daugiau nei žmonės, kurie prieš eidami į parduotuvę nevalgė nieko. Eksperimentas buvo pakartotas ir su žmonėmis, kurie maistą užsakinėjo internetu. Rezultatai buvo panašūs.
Mokslininkai padarė išvadą, kad pirkėjus rinktis vaisius ir daržoves skatino žinios apie produktų naudingas savybes. Ekspertai sako, kad šis tyrimas gali turėti ir praktinių pasekmių. Pavyzdžiui, jei parduotuvių darbuotojai prieš įeinant į prekybos centrą dalins vaisius ir daržoves, šių prekių pardavimai padidės.