Visa karti tiesa apie grikių dietą

grikiai-

Ant nosies draugės vestuvės, įmonės vakarėlis, o gal gimtadienis ar giminės susitikimas, tačiau kokteilinė suknelė, ilgai gulėjusi tamsiausiame spintos kampe, tiesiog braška per siūles? Ką daryti? Laikytis dietos, tačiau, kokia dieta per trumpą laiką padėtų atsikratyti kelių nereikalingų kilogramų? Drąsios straipsnių antraštės skelbia, kad grikių dieta per savaitę padeda atsikratyti net iki 9  kg svorio ir jos tikrai nemeluoja. Tai viena efektyviausių dietų, kuriai ryžtasi moterys, beviltiškai ieškodamos greito svorio metimo recepto.

Grikių dieta dažnai žavi savo paprastumu: visą savaitę galima maitintis tik grikiais ir kartais pasimėgauti kefyro ar pasukų, nes jose nėra cukraus, stikline. Na, jei labai norisi paįvairinti savo racioną, galima suvalgyti kokį nors vaisių, bet to daryti nerekomenduojama. Tiesa, vertėtų žinoti, kad grikių negalima virti, iš vakaro grikių dubenėlį reikia užplikyti verdančiu vandeniu ir per naktį jie išbrinks. Alkis tikrai nekankins, nes šių kruopų galima valgyti tiek, kiek širdis geidžia. Visgi, nepaisant grikių dietos efektyvumo ir paprastumo, medikai ir treneriai grūmoja pirštu ir perspėja moteris, kad tokiais eksperimentais užsiimti nederėtų.

Faktai apie grikių dietą, kurių nenorime girdėti:

  • Grikių dieta – tai momentinė dieta, numesti kilogramai labai greitai sugrįš ir tikėtina, kad „atsives dar kelis papildomus draugus“;
  • Valgant tik grikius, ne tik negaunate visų maistingųjų medžiagų, bet ir sulėtinate savo medžiagų apykaitą. Organizmas, pajutęs badą, pradeda kaupti atsargas juodai dienai;
  • Jūs neatsikratote riebalų, tiesiog prarandate skysčius. Efektyviai sumažinti riebalinį sluoksnį gali tik taisyklinga mityba ir fizinis aktyvumas;
  • Bent kelis mėnesius vien nuo grikių kvapo jus pykins;
  • Nuo grikių kietėja viduriai, todėl galite jausti diskomfortą.

Grikių dieta laikoma viena ekstremaliausių ir žalingiausių dietų, todėl geriau įsigyti naują suknelę, o ne kankinti save. Jei svarstyklių rodmenys ir atvaizdas veidrodyje nepatinka, kovokite su papildomais kilogramais protingai – atsisakykite kai kurių produktų, valgykite daugiau sveikesnio maisto, pradėkite sportuoti arba kelionę iš darbo automobiliu ar autobusu, iškeiskite į pasivaikščiojimą pėsčiomis.

Panašūs straipsniai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *