Uogų dieta

strawberries-869198_960_720

Uogų dieta populiariausia vasarą, kai aplink daug pigių vaisių ir uogų. Nors jos turi gana daug cukraus, tačiau, jei nesergate medžiagų apykaitos ligomis, šį maistą galite panaudoti ir lieknėjimui.

Kuo naudingos uogos
Uogose daug fruktozės ir kitų angliavandenių, kurios suteiks energijos, bei vitaminų, būtinų po žiemos avitaminozės, bei mineralų. Taip pat patrauklu tai, kad vaisiuose ir uogose daug pektinų bei ląstelienos, kurie skatina medžiagų apykaitą ir skatina kūno išvalymą nuo susikaupusių toksinų. Be to, taip galima pagerinti virškinamojo trakto veiklą ir leisti „pailsėti“ kepenims. Tačiau, kaip jau minėta, ši dieta netinka žmonėms, turintiems medžiagų apytakos sistemos sutrikimų.

Uogų dietos variantai

Pirmas variantas – greita dieta
Jos verta laikytis tik 2-3 dienas, nes apkrova organizmui ir psichikai pakankami didelė.
• Pusryčiai: 200 mililitrų koktelio, pagaminto ir neriebaus pieno ir uogų. Siūlome rinktis mėlynes ar spanguoles. Taip pat salotos iš obuolių, kriaušių, morkų, braškių, spanguolių, vynuogių
• Pietūs: kruopų sriuba su neriebiu pienu, kviečių daigai su uogomis ir 200 mililitrų arbūzų sulčių.
• Vakarienė: neriebios varškės porcija ir šaukštas natūralaus jogurto su braškėmis bei 200 mililitrų vynuogių sulčių.
• Prieš miegą: 100 gr. trintų uogų

Antras variantas – dieta savaitei

Pirmadienis
• Pusryčiai: avižų košė su trintomis uogomis (gervuogės, mėlynės) ir 200 gr. serbentų sulčių.
• Pietūs: vaisių-daržovių sriuba, pora keptos ruginės duonos gabalėlių, ryžių košės porcija su moliūgų piure ir 200 mililitrų agrastų ir serbentų sulčių.
• Vakarienė: spanguolės arba mėlynės ir neriebus jogurtas, Taip pat 200 gramų vynuogių sulčių.
• Prieš miegą: pieno-uogų koktelis

Antradienis
• Pusryčiai: 100 gr. neriebios varškės ir du šaukštai neriebios varškės su mėlynėmis. Taip pat erškėtuogių arbata.
• Pietūs: daržovių troškinys, pora keptos ruginės duonos gabaliukų ir salotos iš trinto moliūgo, salierų ir bet kokių uogų. Taip pat 200 gr. agrastų sulčių.
• Vakarienė: avižinių dribsnių porcija pagardina uogomis. Taip pat 200 mililitrų arbūzų sulčių.
• Prieš miegą: braškių sultys

Trečiadienis
• Pusryčiai: kiaušinių baltymų ir uogų sulčių kokteilis, pora skrebučių ir 200 gr. neriebaus pieno.
• Pietūs: grikių sriuba su neriebiu pienu, pora skrebučių, moliūgų kotletai ir 200 gr. vynuogių ir agrastų sulčių.
• Vakarienė: 100 gr. spageti makaronų su uogų padažu ir 200 gr. braškių sulčių.
• Prieš miegą: 100 gr. mėlynių ir gervuogių

Ketvirtadienis
• Pusryčiai: pilno grūdo duoniukai su bet kokių uogų porcija, taip pat neriebus jogurtas su uogomis.
• Pietūs: daržovių sriuba su žaliomis prieskoninėmis žolėmis, pora duoniukų, 100 gr. salotų iš bet kokių uogų ir 200 gr. spanguolių sulčių.
• Vakarienė: varškė su neriebia grietine ir trintomis uogomis bei 200 gr. braškių sulčių.
• Prieš miegą: uogų porcija ir 200 gr. neriebaus pieno

Penktadienis
• Pusryčiai: rudų ryžių košė su uogomis ir 200 gr. erškėtuogių nuoviro.
• Pietūs: daržovių sriuba su žaliais prieskoniniais augalais, pora duoniukų, vaisių – daržovių pudingas ir 200 gr. vynuogių sulčių.
• Vakarienė: uogų salotos ir 200 gr. mėlynių sulčių.
• Prieš miegą: 200 gr. neriebaus kefyro ir sauja uogų.

Šeštadienis
• Pusryčiai: avižiniai dribsniai su uogomis, kepta pilno grūdo duona ir 200 gr. spanguolių sulčių.
• Pietūs: daržovių sriuba su ruginiais duoniukais, vaisių – daržovių salotos ir 200 gr. pieno-uogų koktelio.
• Vakarienė: grikių arba avižų košė su uogomis ir dietinė bandelė bei 200 mililitrų kokteilio iš pieno ir braškių.
• Prieš miegą: vaisių sultys

Sekmadienis
• Pusryčiai: uogų porcija, dietinė bandelė ir 200 mililitrų vaisių ir uogų sulčių.
• Pietūs: plovas su morkomis ir uogomis, salotos iš spanguolių ir mėlynių su šaukšteliu medaus, taip pat 200 gr. vynuogių sulčių.
• Vakarienė: rudųjų ryžių košė su vynuogėmis, moliūgo piure ir 200 gr. uogų sulčių.
• Prieš miegą: erškėtuogių nuoviras

Trečias variantas – uogų iškrovos diena
Be jau pateikto dietos variantos egzistuoja ir kiti variantai, kuriuos renkasi žmonės, metantys svorį. Pavyzdžiui, taip vadinama mono uogų dieta, kuri paprastai renkamasi per iškrovos dieną. Visą dieną galima valgyti tik uogas, gerti šviežiai spaustas sultis ir gerti vandenį. Tokio meniu galima laikytis ne daugiau, kaip 1-3 dienas.
Pabaigai – prieš imdamiesi vaisių dietos, būtinai pasikonsultuokite su mediku.

Panašūs straipsniai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *