Prancūziška dieta ne tik prancūzaitėms

prancuziska

Prancūzės laikomos vienos stilingiausių, elegantiškiausių ir gražiausių moterų visame pasaulyje, tačiau kaip išlaikyti gražią figūrą, kai gyveni šalyje, kuri nuo neatmenamų laikų vadinama kulinarijos Meka? Sakoma, kad prancūzės vadovaujasi viena paprasta taisykle – valgau ką noriu, bet ne kiek noriu.

Šiuo metu internete galima rasti labai daug įvairiausių prancūziškos dietos valgiaraščių ir pavyzdžių, tačiau, jei gyvenime teko susidurti su dietomis, turėtumėte pastebėti, kad daugelis jų labai primena arba yra net identiškos kitoms garsioms dietoms, pavyzdžiui, Japonų dietai. Tikroji prancūziška dieta neturi nieko bendro su kai kurių maisto produktų griežtu apribojimu, jos esmė – kalorijų skaičiavimas,  mėgaujantis maistu, kuris jums patinka. Tai reiškia, kad galima ir raudono vyno taurę išgerti, ir suvalgyti šokoladinio torto gabalėlį, tačiau jei jau piktnaudžiaujate tokiomis saldžiomis „nuodėmėmis“ turėtumėte žinoti, kad kiti dienos patiekalai turėtų būti gerokai kuklesni.

Jei moteris turi pakankamai didelį viršsvorį, prancūziška dieta rekomenduoja suvartojamų dienos kalorijų kiekį sumažinti iki 800 kilo kalorijų, esant tik keliems papildomiems kilogramams, galima suvartoti iki 1200 kilo kalorijų, o pasiekus norimą rezultatą, maitintis taip, kad per dieną nesuvartotumėte daugiau nei 1500 kilo kalorijų. Žinoma, šis skaičius gali šiek tiek svyruoti nuo moters ūgio ir fizinės veiklos. Tad moterys, kurios reguliariai sportuoja, gali dažniau pasimėgauti skanėstais.

Visgi, tokia laisvamaniška prancūziška dieta turi ir kelias taisykles, kurių derėtų laikytis. Visų pirma, negalima atsisakyti pusryčių, jie yra būtini ir turėtų suteikti energijos visai dienai, todėl rekomenduojam rinktis angliavandenių turintį maistą, pavyzdžiui, penkių grūdų košią, pagardintą cinamonu, šaukšteliu sviesto ar uogiene.  Visų antra, mažas „nuodėmes“ geriau suvalgyti pirmoje dienos pusėje, o vakare rinktis liesą ir sveiką maistą.

Pilnas Prancūziškos dietos meniu buvo pateiktas ankstesniame straipsnyje.

Tikroji prancūziška dieta tikriausiai viena tolerantiškiausių dietų, nes jos laikantis ne tiks svoris krenta, bet ir nereikia atsisakyti mėgstamų patiekalų. Visgi, reiktų žinoti, kad tai dieta visam gyvenimui, jei pasiekus norimą svorį, vėl atleisite vadeles ir neribosite savo suvartojamų kalorijų kiekio, kilogramai pradės augti.

Panašūs straipsniai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *