Kaip Žydrūnas Savickas atsikratė dešimčių kilogramų svorio

Žydrūnas Savickas, garsiausias Lietuvos stipruolis, vienas iš nedaugelio pasaulio žmonių, kuris laimėjos visus prestižiškiausius stipruolių turnyrus ir reguliariai iš paties Arnoldo Švarcnegerio už pergales gaudavo „Hummer“ visureigius. Neseniai sportininkas visus pribloškė atsikratydamas kelių dešimčių kilogramų svorio.

Kai dingo pilvukas, kuris, beje, rungtynėse visiškai netrukdė, į mus pažvelgė tvirtas vyrukas, galintis sėkmingai dalyvauti kultūristų (kūno ruošybos sportininkų, jei kalbėtume visiškai lietuviškai) varžybose. Išryškėjo raumenys, kurie keletą dešimtmečių lietuviui atnešdavo pergales.

Teisybės dėlei reikia pasakyti, kad ši Ž.Savicko transformacija pasaulyje sukėlė tikrą ažiotažą. Žydrūnas, kaip doras verslininkas tuo nepraleido progos pasinaudoti. Kiekvienas, sumokėjęs 200 eurų, gali įsigyti mitybos ir treniruočių programą. Kas joje, deja, atskleisti negalime. Net jei būtume įsigiję šį mitybos planą, jo nedalintume. Per daug prakaito ir kraujo Žydrūnas įdėjo jį kurdamas, kad dietą vertėtų tiesiog dalinti ir žmogus iš jos neuždirbtų.

Šiame video išsamiai parodyta stipruolio kasdienybė. Kaip sakoma, nėra nė vienos treniruotės be štangos. Norint tapti raumenių kalnu, vien kardio ir atsispaudimų neužteks. Čia Žydrūnas šiek tiek praskleidžia savo transformacijos paslaptį. Beje, Ž.Savickas geriausių rezultatų pasiekė kai svėrė 180 kilogramų. Po transformacijos jis sveria apie 160 kilogramų. Dalį riebalų pakeitė raumenys, todėl svorio kritimas ne toks didelis, kaip galima įsivaizduoti pažvelgus į nuotraukas.

Žydrūnas šiek tiek praskleidė ir savo mitybos planą bei racioną. Skaičiuoja angliavandenius (300-400 gramų per dieną auginant raumenis ir 100-150 gramų metant svorį), tačiau iki soties valgo baltymus – iki 700 gramų. Šis kiekis gaunamas iš mėsos. Riebalų neskaičiuoja. Per dieną 400 gramų lašišos, 50 gramų riešutų ir vienas avokadas. Kaip sako pats Ž.Savickas, jam, skirtingai nei kitiems stipruoliams, reikia neypatingai daug maisto. Kartais metant svorį jis jautėsi energingesniu nei auginant raumenis ir masę.

Kaip pasakytų dori dietologai, pagal sportininko kūno svorį angliavandenių ypatingai mažai netgi dabar, kai auginami raumenys.

Stipruolis prisipažįsta, kad stipruolių varžybose didelis svoris duoda pranašumą tik vienoje rungtyje – sunkvežimio tempime. Tačiau kuo „sausesnis“, tuo lietuvis ištvermingesnis.

Vandens atletas neriboja.

Panašūs straipsniai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *