Kaip sulieknėti per savaitę

los.lt-13

Nenumaldomai artėjant kokiam nors svarbiam gyvenimo įvykiui, o prabangiausioms kelnėms vis niekaip neužsisegant, ne vienam kirba mintis ar galima numesti svorio per savaitę. Norint to pasiekti pirmiausia reikia „sėsti ant griežtos dietos“. Jei pridėsime fizinių pratimų kompleksą, į jaunystėje nešiotas kelnes galite ir tilpti. Taigi, kaip sulieknėti per savaitę.

Raumenų tonuso palaikymas
Jei tvirtai nusprendėte mesti svorį nepamirškite, kad šalia maisto reikia palaikyti ir atitinkamą fizinę formą. Kitaip numetus dalį riebalų sėdynė ar pilvas bus tarsi drebučiai. Žiūrėti į save veidrodyje, nors ir būsite lieknesnis, nebus malonu.

Norint palaikyti raumenų tonusą, kuris neleis mylimam užpakaliukui sudribti, pakanka pusvalandžio užsiėmimų per dieną. Svarbu, kad krūvį gautų visos pagrindinės kūno raumenų grupės. Kai sumažinsite per dieną suvartojamų kalorijų skaičių, nepersistenkite sportuodami. Jums nereikia staiga tapti kultūristu ar kultūriste. Pakaks iš fizinio lavinimo pamokų žinomų pratimų – pritūpimų, atsilenkimų, klubų pasukimų, mankštos. Jei neskauda sąnarių ir leidžia fizinis pasirengimas, galite pabėgioti ristele.

Dietinis maistas
Pateikiame dietą, kuri, sprendžiant pagal atsiliepimus, leidžia per savaitę numesti 7-10 kilogramų. Racionas sudėliotas taip, kad užtektų vitaminų ir mineralų. Vaisių ir daržovių kiekį galima šiek tiek padidinti, tačiau juos patartina valgyti likus valandai iki pagrindinio patiekalo. Maisto negalima sūdyti.
Įspėjame, kad šis valgiaraštis tik patariamasis ir prieš pradedant riboti maistą reikia pasitarti su gydytoju. Dieta gali būti žalinga sergant kai kuriomis ligomis.

Šios dietos pagrindas – ribojamas kalorijų kiekis ir nėra vakarienės.

Savaitinis dietos meniu

Pirmadienis
• Pusryčiai: salotos su augaliniu aliejumi, 50 gramų garuose virtos žuvies ir 200 gramų neriebaus kefyro.
• Pietūs: virtas kiaušinis, kelios riekelės rupių miltų duonos ir 90 gramų vištos krūtinėlės.

Antradienis
• Pusryčiai: salierai (svoris neribojamas), 80 gramų jautienos, po vieną virtą burokėlį ir bulvę, žalioji arbata be cukraus.
• Pietūs: 125 gramai neriebaus jogurto, 50 gramų neriebios varškės, porcija avižinės košės ir ne daugiau kaip 5 datulės.

Trečiadienis
• Pusryčiai: puodelis nesūdyto ir neriebaus vištienos buljono, riekė baltos duonos ir 50 gramų virtos vištos krūtinėlės.
• Pietūs: dvi keptos arba šviežios rupios duonos riekės, 50 gramų virtos jautienos, špinato lapai, nedidelis obuolys ir vidutinis apelsinas.

Katvirtadienis
• Pusryčiai: 2/3 lėkštės avižinės košės be riebalų, 200 mililitrų neriebaus kefyro, nesūdytos pomidorų salotos, užpiltos vienu šaukštu šalto spaudimo alyvuogių aliejumi.
• Pietūs: rudųjų ryžių košės porcija, 200 mililitrų vaisių sulčių, du šaukštai neriebios varškės, 60 gramų džiovintų slyvų, kivis ir nedidelis greipfrutas.

Penktadienis
• Pusryčiai: 60 gramų virtos jautienos, kiaušinis, vienas agurkas ir paprika.
• Pietūs: 50 gramų virtos vištos krūtinėlės, porcija žaliųjų pupelių, nedidelis obuolys, vidutinis apelsinas, keli graikiški riešutai.

Šeštadienis
• Pusryčiai: žuvies buljonas, 50 gramų virtos raudonos žuvies, trys šaukštai virtų žirnių, riekė rupios duonos, žalioji arbata su šaukšteliu medaus.
• Pietūs: rudųjų ryžių košės porcija, žaliosios salotos ir pomidoras. Salotas galima pagardinti citrina. 200 gramų neriebaus pieno ir mažas bananas.

Sekmadienis
• Pusryčiai: 60 gramų neriebios vištienos ir grikių košės porcija. Dvi paprikos, du šaukštai neriebios varškės, žiupsnelis razinų ir žalioji arbata su šaukštu medaus.
• Pietūs: pusė puodelio lęšių, 70 gramų virtos jautienos, 125 gramai neriebaus jogurto, kekė juodųjų vynuogių ir žiupsnelis kedro riešutų.

Kaip matote, palaikomos pagrindinės organizmui reikalingos medžiagos – baltymai, riebalai ir angliavandeniai – tačiau kalorijos ribojimas drastiškai. Laikytis tokios griežtos dietos kelias savaites iš eilės nepatartina.

Procedūros
Jei norite paspartinti svorio metimą, bent kartą per savaitę užsukite į sauną. Nepakenks ir masažas. Jis bent sumažins įtampą, atsiradusią dėl maisto trūkumo.

Kalbant apie ilgalaikes perspektyvas, tai toks greitas svorio metimas nepatartinas, nes organizmui sukelia gan didelį stresą. Be to, dažnai kai žmogus pradeda neriboti maisto svoris grįžta su kaupu.

Bet kuriuo atveju, patartinta šios ar panašios dietos laikytis ne dažniau, kaip kartą per metus.

Panašūs straipsniai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *