Kaip sulieknėti be dietologo

svoris

Gana dažnai žmonės, kurie turi antsvorio, gėdijasi savo kūno. Jie vengia eiti pas medikus ar, tuo labiau, į sporto salę. Tačiau sulieknėti, jei tik antsvoris nėra chroniškos ligos pasekmė, gali kiekvienas.

Mitybos režimo pakeitimas

Pirmas žingsnis – reikia bent šiek tiek pakeisti mitybos režimą. Gana dažnai nutukimas atsiranda dėl to, kad paprasčiausiai nesilaikoma net elementaraus valgymo režimo. Pagrindinis patiekalas būna vėlyva vakarienė, pusryčiams tai, kas papuolė po ranka, arba diena pradedama iš vis tuščiu skrandžiu.

Jei sukaupsite bent šiek tiek valios ir po šeštos vakaro nebekimšite visko, ką radote šaldytuve, ryte nubusite praalkę. Tai sveikas apetitas, nes kūnui reikia energijos dienos pradžiai. Kai valgote vėlyvą vakarienę ir spjaunate į pusryčius, mūsų kūnas energiją priverstas kaupti riebaluose, nes žino, kad jos reikės pirmoje dienos pusėje.

Kitas pusryčių privalumas – kai nesate išalkę pietų porcijos natūraliai taps mažesnėmis. Tam, kad iki vakarienės vėl neišalktumėte kaip vilkas, vertas į meniu įtraukti ir užkandį. Likus valandai ar dviems iki vakarienės suvalgyti nedaug kalorijų turinčio maisto gabalėlį. Tai gali būti salotos, jogurto indelis, kefyras, šiek tiek vaisių. Kūnas gaunas kalorijų, kurių reikia normaliai veiklai, ir per vakarienę nebūsite toks alkanas, kad persivalgytumėte.

Svarbu ir tai, kad valgytumėte tuo pačiu metu. Tada taip nekamuos alkio jausmas. Jei negalite atsispirti, mėginkite alkį nuslopinti šiltu vandeniu ar nesaldžia arbata.

Raciono keitimas
Norint sulieknėti ir numesti svorio teks atsisakyti kai kurių maisto produktų ar juos bent jau apriboti.

Čia pagrindiniai kūno linijų priešai:
• Bet kokie saldumynai
• Kepiniai iš aukščiausios rūšies miltų
• Gyvulinės kilmės riebalai ir bet kokie riebūs patiekalai
• Produktai, kuriuose daug krakmolo
Visas šis rinkinys liaudyje įvardinamas paprasta taisykle – nevalgyk „bulkų“ (aukščiausios rūšies miltai) ir bulvių (krakmolas).

Kai atsisakysite šių produktų ar bent jau juos apribosite, sumažinsite kalorijų kiekį ir kūno svoris pradės mažėti. Jei turite kantrybės, nesigriebkite griežtos dietos. Dieta nepatraukli tuo, kad pagyvenus puspadžiu svoris kris greitai, tačiau leidus sau šiek tiek daugiau, kilogramai sugrįš su kaupu. Be to, kadangi be saldumynų gyvenimas gali pasirodyti nepilnaverčiu, retkarčiais galima sau leisti šias mažytes nuodėmes. Taip psichologiškai bus kur kas paprasčiau kovoti su antsvoriu.

Iškrovos dienos
Pastebėta, kad per iškrovos dienas žmogus numeta apie kilogramą kūno svorio. Tačiau džiaugtis tokiu pasiekimu neskubėkite – menksta ne lašiniai. Kūnas tiesiog atsikrato vandens pertekliaus. Visgi iškrovos dienos, kai kalorijų kiekis ypatingai ribojamas, naudingos. Jų metu valomas organizmas, leidžiama atsipūsti virškinimo organams ir, jei tokios dienos reguliarios, palaipsniui pradeda mažėti lašinių sankaupos. Žmogus lieknėja.

Kokį maisto produktą išrinkti iškrovos dienai nesvarbu – tai priklauso nuo jūsų kulinarinių pomėgių ir skonio.

Pateikiame kelis populiarius iškrovos dienos variantus:
• Kefyro diena: 1,5 litro kefyro padalinama į 5-6 porcijas.
• Vaisių arba daržovių diena: 1 kilogramas saldžiarūgščių vaisių ar nekrakmolingų daržovių padalinami į 5-6 porcijas ir suvalgomi per dieną.
• Ryžių diena: košė verdama iš 150 gramų kruopų. Pipirai, aliejus ar sviestas ir kiti prieskoniai bei druska nededami.

Racionas papildomas nesaldžia arbata ir negazuotu vandeniu. Galima ir mineraliniu.

Fiziniai pratimai svorio metimui
Jei antsvoris didelis sudėtinga netgi judėti. Apie intensyvesnį fizinį krūvį net neverta galvoti. Visgi judėti ir deginti kalorijas būtina. Pradžioje pagelbės namų ruoša. Namų tvarkymas, kaip nekeista, trunka gana ilgai ir sudegina gan daug kalorijų.

Kitas žingsnis – atsirinkite pratimus, kurie leis stiprinti kūną ir tuo pačiu sudegins šiek tiek kalorijų. Pradžioje reikia orientuotis į gan nedidelį krūvį, kuris stiprintų širdį ir sausgysles. Tai bus pasiruošimas rimtesniam krūviui. Be to, atminkite, kad norint numesti svorio pagrindas ne fizinis krūvis, bet maistas. Nė viena treniruotė nesudegins tiek kalorijų, kiek jų turi geras gabalas riebaus torto.

Papildomos procedūros
Svorio metimą gali paskatinti ir gana paprastos procedūros, kurias sėkmingai galima atlikti namie. Tai gali būti masažas, savarankiškai atliekamas įvairių kūno vietų masažas, ir įvairios vonios. Tačiau tai vėlgi tik pagalba. Sočiai valgant ir daug masažuojant užpakaliuką, jis netaps standesniu.

Panašūs straipsniai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *