Kaip numesti svorio per tris dienas

Kaip numesti svorio per tris dienas – šis nerimastingas klausimas žmones kamuoja po daugumos didžiųjų švenčių arba prieš reikšmingus gyvenimo įvykius. Einant į svečius ar dalyvaujant kviestiniame renginyje norisi atrodyti tvarkingai, pasitempus, be didelio arbūzo po švarku ar suknele.

Tačiau prieš griebdamiesi kūno gražinimo atminkite, kad tokios drastiškos priemonės peilis sveikatai.
Kalbant rimčiau, sukurta ne viena metodika, leidžianti per tris dienas numesti 2-3 kilogramus kūno masės. Tačiau šie kilogramai kaip greitai dingsta, taip greitai ir sugrįžta atgal. Dažnai netgi su kaupu.

Arbūzo minkštimo dieta
Paskaičiuokite kiek reikės arbūzo. Šios metodikos autoriai tikina, kad 10 kg lieknėti nusiteikusio žmogaus kūno masės reikės 1 kilogramo arbūzo. Laikantis šios dietos valgyti arbūzą reikės per 5-6 kartus.

Sulčių dieta
Tris dienas gerkite tik sultis, tačiau nevartokite jokio kieto maisto. Siūloma gerti šviežiai spaustas sultis, nes pakeliuose išpilstytame gėrime gausu konservantų, cukraus, aromatizatorių ir kitokių priedų. Visa tai papildomos kalorijos, kurių nereikia.
Efektyviausiomis laikomos salierų šaknų sultys. Pastarasis augalas natūraliai degina riebalus. Jei skrandis jautrus, gėrimą skieskite vandeniu.

Grikių dieta
Kasdien valgykite vandenyje virtus grikius. Košei nereikia jokių priedų – cukraus, riebalų, druskos. Gėrimas – žalioji arbata ir vanduo.

Kopūstų nuoviro dieta
Šios, kaip ir bet kurios kitos, dietos galima laikytis tik jei neturite jokių bėdų su sveikata. Visas tris dienas meniu vienodas.

• Prabudus: 150 mililitrų vandens su medumi ir citrinos sultimis.
• Pusryčiai: nesaldi arbata arba puodelis natūralios kavos.
• Pietūs: virta vištiena arba kalakutiena (geriausia krūtinėlė).
• Vakarienė: kopūstų nuoviras paruoštas 150-200 gramų paprasto kopūsto verdant 2/3 stiklinės vandens. Sūdyti ar gardinti prieskoniais negalima.
• Prieš einant miegoti: neriebus kefyras

Fizinis krūvis
Sportuoti patartina tam, kad suaktyvėtų medžiagų apykaita. Tačiau racione kalorijų mažai, todėl didesnio krūvio vertėtų vengti. Tinkamiausia veikla – ilgi pasivaikščiojimai gryname ore.

Kam negalima greitai mesti svorį:
• Sergantiems cukriniu diabetu
• Turintiems nesveiką kasą
• Kamuojamiems skrandžio opos
• Linkusiems į depresiją ar ja sergantiems
• Nusilpusiems po infekcinių ligų

Numesto svorio per 3 dienas galima, tačiau ar verta. Prieš imdamiesi šios drastiškos dietos paklauskite savęs, ar tikrai dėl kelių kilogramų, kurie, greičiausiai, sugrįš, verta rizikuoti sveikata.

Panašūs straipsniai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *