Kaip numesti riebalus nuo pilvo

los.lt-16

Ne vienam galvoje sukasi klausimas – kaip numesti svorio nuo pilvo? Paprastai būtent ši kūno vieta žmones pastūmėja laikyti dietų ir keisti gyvenimą.

Praktikoje galima pasakyti, kad egzistuoja kelios metodikos, leidžiančios efektyviai atsikratyti ant pilvo susikaupusių riebalų.

Racionali dieta pilvo mažinimui
Dauguma žmonių, kurie nori atsikratyti pilvo, kuris jau trukdo gyventi ir per kurį nesimato ar batai nuvalyti, iš nevilties griebiasi drastiškų dietų ir kardinaliai apriboja kalorijų kiekį. Tai vienas blogiausių kelių. Žaibiškai numetus kelis ar keliolika kilogramų ir grįžus prie įprasto gyvenimo režimo, tie kilogramai taip pat žaibiškai sugrįš. Atsikratyti antsvorio reikia, tačiau skubėti neverta.

Norintiems mažesnės apimties talijos verta laikytis šių mitybos patarimų. Tiksliau valgyti daugiau tokių produktų:
— dietiniai baltymai, kurių yra neriebioje mėsoje. Tai žuvis, vištiena, neriebi jautiena, neriebūs (iki 1 procento) pieno produktai.
— angliavandeniai ne iš saldumynų, bet iš daržovių, vaisių ir pilno grūdo dribsnių.
— naudingi riebalai – augaliniai ir žuvies taukai, avokadas.

Maisto produktus galima virti, kepti, troškinti garuose. Kiek kalorijų suvartoti per dieną priklauso nuo svorio, amžiaus ir fizinio aktyvumo. Be to, laikantis dietos būtina daug gerti.

Verta visiškai atsisakyti saldumynų, saldžių gazuotų gėrimų, dagu transriebalų turinčių produktų, kepinių iš aukščiausios rūšies miltų.

Norint, kad riebalai nuo pilvo dingtų greičiau, verta susikaupti ir pradėti mankštintis. Tačiau atminkite, kad pilvo presą stiprinantys pratimai tai pagalbinė priemonė. Jei valgysite nesivaržydami ir daug sportuosite, darysite šimtus atsilenkimų, raumenys sustiprės. Tačiau jų niekas nepamatys per riebalų sluoksnį, kuris liks savo vietoje. Be dietos atsikratyti lašinukų nepavyks.

Moterims, kurios nenori daryti atsilenkimų, gali būti naudingi pratimai su ratu. Jų trūkumas, kad reikia daugiau vietos ir, kol kūnas pripras, ant talijos bus nuolatinės mėlynės. Optimali treniruotės trukmė 20-30 minučių. Pradėti galima nuo 10 minučių.

Svarbu tai, kad treniruojantis su lanku bus stiprinami ne tik pilvo, bet ir dubens raumenys. Patogu ir tai, jog sportuoti galima žiūrint televizorių.

Šių treniruočių reikia atsisakyti per mėnesines, po aborto, gimdymo ir sergant kai kuriomis moteriškomis ligomis. Kaip ir pradedant laikytis dietos, jei turite sveikatos sutrikimų, būtinai pasitarkite su gydytoju.

Pilvo masažas
Pilvo masažas priemonė, kurią mėgsta ne viena moteris. Jo privalumas tas, kad tokį masažą galima atlikti ir savarankiškai.

Nors vien ši priemonė nepadės atsikratyti kilogramų, tačiau pagerins savijautą.

Prieš pradedant masažą kūnas ištepamas aliejumi. Masažuojama pagal laikrodžio rodyklę. Namų sąlygomis galima gana intensyviai žnaibyti odą. Tačiau nelieskite bambagyslės – neprofesionalui šios vietos geriau neaudrinti.

Baigus procedūrą oda nuvaloma rankšluosčiu ir keletą minučių verta pailsėti.

Atsiliepimai
Kaip sako žmonės, mėginę sumažinti riebalų sluoksnį ant pilvo, numesti svorį jei naudojamas tik vienas metodas sudėtinga. Geriausias rezultatas kai naudojamas visas kompleksas. Būtina jo dalis – kai kurių maisto produktų ir kaloringumo ribojimas.

Save

Panašūs straipsniai

Komentarų: 1

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *