Japoniška dieta – iki 8 kilogramų per 13 dienų

food-865102_960_720

Japonijos salose, skirtingai nuo Amerikos ir Europos, palyginti mažai nutukusių žmonių. Taip yra nepaisant to, kad pagal pragyvenimo lygį ir technologijas šalis viena iš turtingiausių pasaulio valstybių, kur, kaip ir kitur Azijoje, daugybė greito maisto pasiūlymų. Tiek vietinio, tiek amerikietiško tipo mėsainių. Tačiau salose kol kas dominuoja tradicinis nekaloringas maistas, kuriame nedaug angliavandenių ir riebalų. Šios paprostinės maistinės sistemos pagrindu ir sukurta ši sistema.

Skirtingai nuo daugumos kitų dietų, japoniška nėra greita. Rezultatai matomi tik po gan ilgo laiko. Tačiau tai jos privalumas. Kai svoris krenta lėtai, kūnas nealinamas, neiššvaistomos vitaminų ir mineralų atsargos, o prarasti kilogramai žaibiškai negrįžta. Drastiškose mažo kaloringumo dietose lieknėjama sutrikdžius medžiagų apykaitą.

Laikantis japoniškos dietos per savaitę galima netekti iki 4 kg., arba iki 7-8 kg. Per visą jos laikymosi laikotarpį. Tačiau ši dieta pakankamai griežta – negalima vartoti jokių grynųjų angliavandenių (cukrus, konditerijos gaminiai, kepiniai iš aukščiausios rūšies miltų, alkoholis) taip pat negalima vartoti druskos.

Mažiausia rekomenduojama šios dietos trukmė 13 dienų, ilgiausia 13 savaičių.

13 dienų japoniškos dietos meniu

Pirma diena

  • Pusryčiai: nesaldinta kava
  • Pietūs: virtų kopūstų salotos su augaliniu aliejumi, du kietai virti kiaušiniai, stiklinė pomidorų sulčių.
  • Vakarienė: 200 gr. virtos žuvies.

Antra diena

  • Pusryčiai: nesaldinta kava ir ruginės duonos gabaliukas.
  • Pietūs:200 gr. virtos, ar, blogiausiu atveju, keptos su augaliniu aliejumi žuvies, virtų kopūstų salotos, pagardintos augaliniu aliejumi.
  • Vakarienė: 100 gr. virtos jautienos ir stiklinė paprasto kefyro.

Trečios dienos meniu

  • Pusryčiai: nesaldinta kavai ir nedidelis gabaliukas ruginės duonos.
  • Pietūs: Augaliniame aliejuje kepta cukinija arba baklažanas.
  • Vakarienė: du kietai virti kiaušiniai, 200 gr. virtos jautienos, šviežio kopūsto salotos su augaliniu aliejumi

Ketvirta diena

  • Pusryčiai: vidutinė šviežia morka ir šviežiai spaustos vienos citrinos sultys.
  • Pietūs: virta arba augaliniuose riebaluose kepta žuvis – 200 gr ir stiklinė pomidorų sulčių.
  • Vakarienė: 200 gr. bet kokių vaisių.

Penkta diena

  • Pusryčiai: vidutinė šviežia morka ir šviežiai spaustos vienos citrinos sultys.
  • Pietūs: virta žuvis ir stiklinė pomidorų sulčių.
  • Vakarienė: 200 gr. bet kokių vaisių.

Šešta diena

  • Pusryčiai: nesaldinta arbata be duonos ar kitų užkandžių.
  • Pietūs: 500 be druskos virtos vištienos, šviežių kopūstus salotos su šviežiomis morkomis su augaliniu aliejumi.
  • Vakarienė: 2 kietai virti kiaušiniai, vienos vidutinės morkos salotos su aliejumi.

Septinta japoniškos dietos diena

  • Pusryčiai: žalioji arbata.
  • Pietūs: 200 gr. be druskos virtos jautienos.
  • Vakarienė: pakartokite bet kurią prieš tai buvusių dienų vakarienę, išskyrus trečios dienos.

Aštuntos dienos meniu

  • Pusryčiai: kava be cukraus
  • Pietūs: 500 gr. be druskos virtos vištienos, šviežių kopūstų ir morkų salotos su augaliniu aliejumi.
  • Vakarienė: du kietai virti kiaušiniai, vidutinė nevirta morka – pjaustyta salotoms ir pagardinta augaliniu aliejumi.

Devinta japoniškos dietos diena

  • Pusryčiai: vidutinė šviežia morka ir šviežiai spaustos vienos citrinos sultys.
  • Pietūs: 200 gr. virtos arba keptos žuvies ir pomidorų sulčių stiklinė.
  • Vakarienė: 200 gr. bet kokių vaisių.

Dešimta diena

  • Pusryčiai: nesaldinta kava.
  • Pietūs: vienas kietai virtas kiaušinis, trys vidutinio dydžio morkos su augaliniu aliejumi ir 50 gr. sūrio. Iš šių produktų galima paruošti salotas.
  • Vakarienė: 200 gr. bet kokių vaisių.

Vienuolikta diena

  • Pusryčiai: nesaldinta kava ir gabalėlis ruginės duonos.
  • Pietūs: augaliniame aliejuje kepta cukinija arba baklažanas. Kiekis neribojamas. Gera proga nuraminti gurgiantį skrandį.
  • Vakarienė: du kietai virti kiaušiniai, 200 gr. nesūdytos virtos jautienos, šviežių kopūstų salotos su agaliniu aliejumi.

Dvylikta diena

  • Pusryčiai: nesaldinta kava ir gabalėlis ruginės duonos.
  • Pietūs: 200 gr. virtos arba keptos žuvies, šviežių kopūstų salotos su augaliniu aliejumi.
  • Vakarienė: 100 gr. virtos jautienos (be druskos) ir stiklinė kefyro.

Tryliktos japoniškos dietos dienos racionas.

  • Pusryčiai: nesaldinta arbata.
  • Pietūs: du kietai virti kiaušiniai, virtų kopūstų salotos, stiklinė pomidorų sulčių.
  • Vakarienė: 200 gr. virtos arba keptos žuvies.

Laikantis šios mitybos sistemos papildomai galima gerti negazuotų ir nemirelazuotą vandeni. Jo kiekis neribojamas.

Japoniškos dietos privalumai

Šios dietos rezultatas pakankamai greitai pajuntamas – ji efektyvi. Kita gera žinia – ji kur kas geriau subalansuota nei dauguma kitų dietų, po kurių reikia gan ilgai atstatinėti vitaminų ir mineralinių medžiagų balansą.

Visgi, pagal atsiliepimus, vitaminų ir mineralų balansas nėra idealus, todėl rekomenduojama išgerti ir koncentratų.

Japoniškos dietos trūkumai

Ji nerekomenduojama chroniškų susirgimų turintiems žmonėms. Dėl saldumynų ribojimo jos sunku ilgai laikytis saldainių ir šokolado gerbėjams.

Panašūs straipsniai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *