Iškrovos diena su avižine koše

12274522_1652057451749278_700852142517915904_n

Avižos grūdinė kultūra, turinti daugybę naudingų elementų. Iškrovos dienos šiomis košėmis paskatina medžiagų apykaitą ir padeda atsikratyti šlakų. Kaip ir dauguma kitų atvejų, iškrovos dienos meniu galima rinktis iš kelių variantų.

Iškrovos dienos su avižomis nauda
Grūduose yra ląstelienos, amino rūgščių, eterinių aliejų, А, В1, В2, В6, К vitaminų. Be naudingų organinių medžiagų šiame produkte daug mineralų – kalio, magnio, ftoro, fosforo, chromo, jodo, cinko. Kai kurie moksliniai tyrimai rodo, kad avižos ne tik padeda išvalyti organizmą, bet ir jį sveikatina, nes sugeba mažinti cholesterolio kiekį, palaiko vienodą cukraus lygį, skatina medžiagų apykaitą. Kadangi košėje daug ląstelienos, ji padeda normalizuoti virškinamojo trakto veiklą. Be to, avižos naudingos žmonės, kuriuos kamuoja sanarių ir širdies bei kraujagyslių ligos. Avižinė košė tiks ir moterims – gerina plaukų, odos ir nagų būklę.

Įdomu tai, kad iškrovos diena su avižomis nepriskiriama „bado dietoms“. 100 gramų šio produkto yra 352 kcal. Tačiau šio kaloringumo nereikia bijoti. Tiesiog daug košės nesuvalgysite, vadinasi, nepriaugsite ir papildomų kilogramų. Tačiau svarbu tai, kad nejausite bado, vadinasi „nenuklysite“ ir neatlaikę nepradėsite kimšti visko, kas papuola po ranka.

Šalutinis poveikis
Avižinės iškrovos dietos negalima laikytis žmonėms, kurie serga širdies ir kraujagyslių ligomis, kepenų nepakankamumu, kenčia dėl padidėjusio skrandžio rūgštingumo ir kuriuos kamuoja alergija šiai grūdiniai kultūrai. Jei dažnai užkietėja viduriai, šalia košės siūloma vartoti sausus arba šviežius vaisius.

Pasirengimas iškrovos dienai
Šis etapas neprivalomos, tačiau jei jūsų tikslas ne tik numesti šiek tiek svorio, bet ir išvalyti organizmą, kūną iškrovos dienai siūlome parengti. Savaitę laikykitės dietos, kurioje būtų mažiau nei paprastai riebaus, sūraus ir saldaus maisto. Taip pat kiekvieną rytą vietoj pusryčių išgerkite stiklinę avižų nuoviro. Šį gėrima paruošti gan paprasta. Pusę stiklinės avižų užpilkite litru šalto vandens ir ant silpnos ugnies virkite pustrečios valandos. Nuovirą gerkite šiltą.

Avižinės iškrovos dienos variantai
Per savaitę šiai dienai rekomenduojama skirti vieną arba dvi dienas. Svorio kritimas gan nežymus – per dvi dienas iki kilogramo.

Pirmas variantas (mono iškrova)
Per dieną reikia išgerti du litrus negazuoto ir nesaldaus gėrimo. Geriausia vanduo, erškėtuogių ir žalioji arbata bei suvalgyti 4-5 porcijas košės. Vienkartinė norma ne daugiau, kaip 250 gramų jau paruoštos košės.

Košei naudokite pilnus grūdus arba dribsnius. Jei verdate iš grūdų, juos šaltame vandenyje mirkykite 16 valandų, išbrinkusias kruopas į puodą, įpilkite šalto vandens (maždaug trečdalį kiekio) ir įdėję į karštą orkaitę kaitinkite 4-4,5 val.

Pagerinti skoniui galima pridėti ryžių arba grikių, tačiau ne daugiau kaip trečdalį visos košės. Ruošti košę iš dribsnių kur kas paprasčiau. Tiesiog juos reikia užpilti erškėtuogių nuoviru arba karštu vandeniu. Po 10-15 minučių patiekalą jau galima valgyti. Jokių prieskonių, tokių, kaip cukrus, riebalai ar druska pridėti negalima.

Antras variantas (avižos ir vaisiai)
Košę virkite tuo pačiu būdu, kuris aprašytas, tačiau pridėkite iki 300 gramų vaisių, kurių žemas glikemijos indeksas. Vietoj šviežių vaisių galima pridėti ir 100 gramų džiovintų vaisių, tik juos rekomenduojama prieš tai pagarinti. Vaisius galite valgyti atskirai nuo košės. Tada košės porcijų sumažinama iki trijų. Skysčių vartoti tiek pat, kiek ir ankstesniame variante.

Trečias variantas (avižos ir daržovės)
Vandens kiekis nekinta, košę valgyti tris kartus per dieną. Žalių daržovių 0,5-1 kilogramas.

Atsiliepimai
Iškrovos diena su avižomis skirta ne tiek svorio metimui, kiek organizmo valymui. Sprendžiant pagal atsiliepimus, lengviausia laikytis dietos kai košė papildoma kitais maisto produktais.

Panašūs straipsniai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *