Grikių dieta septynioms dienoms

12274522_1652057451749278_700852142517915904_n

Grikių kruopos tradiciškai laikomos dietiniu produktu. Šis maistas naudingas tuo, kad jame daug naudingų medžiagų. Dieta, paremta grikiais, per septynias dienas leis numesti gana daug svorio.

Dietos privalumai
Išsiaiškinkime, kuo patraukli 7 dienų grikių dieta. Pirmiausia, nereikia skaičiuoti kalorijų, sverti maisto produktų ir atskirai nuo šeimos gaminti specifinių produktų. Be to, laikantis dietos nereikės leisti pinigų maisto papildams, kurie paprastai vartojami tam, kad organizmas neprarastų naudingų medžiagų. Grikių kruopose daug kalio, jodo, fosforo, geležies, kalcio. Todėl šis racionas ne tik mažina talijos apimtis, tačiau ir stiprina organizmą.

Kaip teisingai išvirti grikių košę
Norėdami mesti svorį turite išmokti teisingai virti košę. Joje nėra riebalų, druskos ir prieskonių. Dietinis receptas toks. Stiklinę grikių praplaukite vandeniu ir supilkite į keptuvę arba termosą. Tada užpilkite dviem stiklinėm virinto vandens. Uždenkite ir palikite kelioms valandoms, kad išbrinktų. Jei košę norite valgyti pusryčiams, grikius užmerkite vakare. Verdant išbrinkusias kruopas lieka kur kas daugiau mineralinių medžiagų nes, grikiai termiškai apdorojami gan trumpai.

Racionas
Grikių dieta skirta 7 dienoms. Kasdien teks valgyti kelias košės porcijas. Kadangi mityba keičiama ne porai dienų, o ilgiau, apsiriboti vien tik grikiais neverta, kitaip baltymų trūkumas blogai paveiks organizmo medžiagų apykaitą.

Rekomenduojama racioną paįvairinti neriebiu kefyru, jogurtu be cukraus ir kitų priedų, rūgpieniu. Raugintų pieno produktų (tik neriebių) galima išgerti iki litro per dieną.

Kefyrą ir grikių košę galima vartoti kartu, paruošiant savotišką sriubą. Tačiau bus efektyviau jei šiuos maisto produktus vartosite atskirai. Pastarasis metodas tinka ir produktų derinimo šalininkams.

Teoriškai grikių košės ir raugintų pieno produktų pakanka norint palaikyti normalias organizmo funkcijas. Tačiau jei kankina alkis ir jaučiate silpnumą, užkąskite džiovintų vaisių – jie duos energiją suteikiančios gliukozės. Jei vien nuo grikių vaizdo jau bloga, juos paskaninkite salotomis ar kitais žalumynais.

Žmonės, kuriems sunku gyventi be druskos, patiekalus gali pagardinti sojų padažu. Svarbu kuo daugiau gerti vandens ir arbatų. Tačiau dietos laikotarpiu pamirškite cukrų. Gėrimai nesaldinti.

Maitinimosi režimas
Dietos metu reikia valgyti dažnai, tačiau nedideliais kiekiais. Tarpas tarp užkandžių neturi viršyti dviejų valandų. Paskutinis valgis iki aštuntos valandos vakaro.

Metų bėgyje galima laikytis kelių tokių svorio metimo kursų. Rekomenduojamas tarpas tarp savaitinių grikių dietų – 3-6 mėnesiai.

Dietos trūkumai ir kam draudžiama jos laikytis
Dieta trunka tik 7 dienas, todėl, jei nesergate chroniškomis ligomis, didesnės žalos sveikatai nepajusite. Tačiau atsisakius druskos, cukraus ir sumažinus kalorijų kiekį, nemalonių pojūčių kyla. Gali suktis galva, atsirasti silpnumas, išsiblaškymas ir irzlumas. Šiuos neigiamus požymius gali pakeisti puodelis saldžios arbatos. Tik rinkitės ne cukrų, o medų.

Grikių dietos negali laikytis nėščiosios, maitinančios motinos, sergantys chroniškomis ligomis, žmonės, kurių imunitetas nusilpęs. Prieš keičiant mitybą patartina pasikonsultuoti su gydytoju.

Atsiliepimai
Savaitinė grikių dieta gan sunkus būdas mesti svorį. Nesūdytos ir nesaldintos košės skonis tikrai nėra tas, dėl kurio varžosi gurmanai. Baigiantis savaitei daugelis žmonių į grikius negali net pažiūrėti.

Iš kitos pusės nemalonumus sumažina dietos efektyvumas. Kai kurie jos laikęsi žmonės taip atsikratė iki 6 kilogramų riebalų.

Panašūs straipsniai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *