Dieta per atostogas

deep-fry-1028631_960_720

Atostogaujant norisi pamiršti bet kokius suvaržymus ir pailsėti. Tuo labiau, kad kurortuose ir viešbučiuose „viskas įskaičiuota“ mūsų laukia gausybė kulinarinių pagundų. Virtuvėje švediški stalai su vietiniais gardumynais. Gatvės užeigos ir restoranai tarsi šaukia – išmėgink dar vieną patiekalą. Kaip atsilaikyti prieš šias pagundas?

Nereikia liūdėti, nes atostogos tai ne tik būdas įtikti pilvui, bet ir daugybė galimybių sudeginti be reikalo sukauptas kalorijas. Tiesiog reikia mažiau gulinėti paplūdimyje, daugiau judėti. Rinktis keliones į kalnus, plaukimus, kur reikia fizinių pastangų. Netgi tame pačiame paplūdimyje galima gainioti kamuolį ir daugiau laiko skirti plaukiojimui. nei gulėjimui šezlonge. Netgi ilgi pasivaikščiojimai svetimuose miestuose atims gana daug kalorijų. Palyginimui, namuose dauguma žmonių dirba sėdimą darbą ir juda kur kas mažiau nei išvykoje.

Nepaisant poilsio privalumų, dalis piliečių per kelias poilsio savaites sugeba priaugti po keletą kilogramų svorio. Priežastis – nuolatinis užkandžiavimas, ledai, kava su saldumynais ir neribojamas alkoholio vartojimas. Jei jūs taip pat mėgstate atostogų metu „pamiršti stabdžius“, patartina jau kraunantis lagaminą pagalvoti, ko galite atsisakyti, kad netektų pirkti ilgesnio diržo. Galbūt negersite dviejų taurių alkoholio, kad vakare suvalgytumėte desertą, arba per pusryčius tik šiek tiek užkąsite ir šias negautas kalorijas skirkite prie pietų patiekiamam pyragaičiui.

Visiems, kurie mėgina atostogų metu riboti vartojamų kalorijų kiekį, gali būti naudingi šie patarimai:

• Nepirkite kelialapių „viskas įskaičiuota“ ir tų, kurie siūlo bent tris patiekalus per dieną. Žmogaus psichologija tokia, kad jis pamėgins suvalgyti viską, ką „nemokamai“ siūlo viešbučio virtuvėje. Geriausia viešbutyje pasirinkite tik pusryčius, o kitus kartus valgykite mieste.

• Jei jums siūlomas švediškas stalas, neskubėkite į lėkštę versti kuo didesnių porcijų. Prie jūros esančiuose kurortuose gan dažnai patiekiama kokybiškų jūros produktų. Jie, jei nekepti tešloje, maistingi ir nekaloringi. Tuo pačiu skanūs. Mėgaukitės jais ir vaisiais bei daržovėmis. Tik venkite padažų, kuriuose kalorijų kur kas daugiau nei tikitės.

• Karštą vasaros dieną riebūs ir kaloringi patiekalai nekelia apetito. Venkite jų. Tačiau tomis dienomis norisi gerti. Rinkitės ne saldintus gazuotus gėrimus, o paprastą vandenį.

• Rinkitės aktyvų poilsį. Lai atostogų nuotraukose ir video būna įamžintos kelionės pėsčiomis po kalnus, nusileidimai plaustais upe, o ne girtos užstalės.

Panašūs straipsniai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *