Dieta ir treniruotės mažinant aukštą kraujo spaudimą

kreve

Kaip ir serganti kitomis ligomis, raciono tikslas iki normalaus sumažinti kūno svorį ir tuo pačiu riebalų kiekį organizme.


Pagrindinės rekomendacijos

Kiekvieną kartą valgydami užkandžiaukite vaisiais ir daržovėmis. Dėl to gausite daugiau magnio ir kalio, kurie didina kraujagyslių elastingumą ir tuo pačiu mažina spaudimą.

Valgykite daugiai naudingų riebalų. Rekomenduojama, kad bent keletą kartų per savaitę kaip pagrindinis patiekalas būtų žuvis. Tai leis sumažinti spaudimą, nes gausite daugiau omega 3 riebalų, kurios atsako už medžiagų, padedančių kontroliuoti kraujagyslių išsiplėtimą ir trombocitų kiekį, gamybą.

Mažiau valgykite termiškai apdoroto maisto ir pusfabrikačių. Tai pats paprasčiausias būdas sumažinti druskos, kuri patenka į kūną, kiekį. Jei druskos kiekį per parą sumažinsite nuo 6 gramų iki 2,3 gramo, tai leis spaudimą sumažinti iki dešimties gyvsidabrio stulpelio vienetų.

Atsisakykite, arba ypatingai ženkliai sumažinkite išgeriamo alkoholio kiekį

Treniruotės esant aukštam kraujo spaudimui
Fizinis krūvis svarbus tuo, kad ne tik leidžia sumažinti hipertoniją, tačiau ir padeda kraujagyslėms išlaikyti elastingumą bei palaiko normalų širdies darbą.

Kaip ir mažinant cholesterolio ar cukraus kiekį kraujyje, stenkitės judėti ne mažiau kaip penkias valandas per savaitę ir į dienotvarkę įtraukite aeorbines ir jėgos treniruotes. Nevenkite ir vadinamųjų aukšto intensyvumo treniruočių.

Tačiau iš karto įspėjame, kad pratimus, kurie tinka, rinkitės atsargiai. Griežtai draudžiami pratimai, kurių metu reikia sulaikyti kvėpavimą, arba atvirkščiai – greitai ir staigiai iškvėpti. Tai gali gana ženkliai padidinti kraujo spaudimą.

Be to, negalima sportuoti ilgai ir intensyviai. Pratimai turi būti trumpi, poilsio laikas tarp jų ilgas. Treniruotės metu stebėkite pulsą. Be to, dalis treniruočių turi būti ne intensyvios, o pramoginės – pavyzdžiui, neskubus pasivaikščiojimas ar pasivažinėjimas dviračiu.

Maisto papildai sergant hipertonija
Viena iš mineralinių medžiagų, kurie gali padėti žmonėms, kurių kraujo spaudimas aukštesnis nei norma, tai magnis. Jei jo trūksta, atstačius balansą kraujo spaudimas gali sumažėti. Mineralas padeda ir tiems, kurių spaudimas aukštesnis kaip 140/90. Tačiau ar bus efektas priklauso nuo konkretaus organizmo savybių.

Šaltinis: Natural treatments for the most common medical problems, Precision Nutrition

Panašūs straipsniai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *