Dieta – „apelsinas ir kiaušiniai“

los.lt-3

Iš pirmo žvilgsnio citrusinių vaisių ir kiaušinių derinimas gana keistas pasirinkimas. Abu šie maisto produktai gali sukelti stiprią alergiją. Tačiau būtent toks produktų derinys gan dažnai naudojamas koreguojant svorį.

Apelsinuose daug vitaminų ir mineralinių medžiagų (tai kalcis, kalis, natris, magnis, fosforas). Vartojant šiuos vaisius galima sustiprinti imunitetą. Be to, skatinamas skysčių pasišalinimas iš organizmo. 100 gramų apelsinų tai 43 kilo kalorijos.

Kitas dietos komponentas – kiaušiniai. Vieno kiaušinio kaloringumas 74 kilo kalorijos. Svarbu tai, kad šiame maisto produkte yra dauguma žmogaus organizmui reikalingų mineralų ir vitaminų. Dėl didelio baltymų ir riebalų kiekio, kiaušiniai suteikia sotumo jausmą. Tai svarbu laikantis dietos, kurioje kalorijų mažiau nei normaliai suvartoja kūnas.

Pastaba
Apelsinų ir kiaušinių dieta pavojinga žmonėms, kurie alergiški arba netoleruoja šių produktų. Taip pat sergantiems virškinimo ir šalinamojo trakto ligomis.

Dieta 5 dienoms
Šios dietos charakteringas bruožas – pasikartojantys pusryčiai. Visas penkias dienas rytinis maistas bus puodelis kavos ar arbatos, dietinis džiūvėsėlis ar užkandėlė ir apelsinas. Dienos racione numatyti dar du valgiai.
Valgiaraštis savaitės dienomis.

1.Pietums kiaušinis, dietinis džiūvėsis ar duoniukas ir aplesinas. Išgerkite stiklinę neriebaus kefyro.
Vakarienei du kiaušiniai, duoniukai ir du pomidorai.

2. Pietums kiaušinis, dietinis duoniukas ir apelsinas. Taip pat stiklinė neriebaus kefyro arba jogurto. Vakarienei virta jautiena (150 gr), vienas apelsinas, vienas pomidoras ir duoniukas. Stiklinė neriebaus jogurto be priedų.

3. Pietums suvalgykite kiaušinį, duoniuką, apelsiną ir išgerkite dvi stiklines neriebaus kefyro. Vakarienei taip pat virta jautiena (150 gr.). Desertui jogurtas, apelsinas ir duoniukas.

4. Pietums 150 gr. neriebios varškės, apelsinas, agurkas, duoniukas. Vakarienei mėsa (150 gr.), du pomidorai ir duoniukas.

5. Penktadienio pietums virta žuvies file (200 gr.), du pomidorai, kiaušinis, salotų lapelis.
Dieta savaitei

Kiaušinių – apelsinų dieta per savaitę leidžia numesti iki 5-6 kg svorio, tačiau jos laikytis pakankamai sunku. Tam, kad būtų lengviau ir kankintų ne toks stiprus alkio jausmas, siūloma visą dienos racioną išskirstyti ne į tris, bet į 5-6 valgymus.

Dieta savaite

1.Pirmadienio meniu tai du apelsinai, du pomidorai, pilno grūdo duona, kuokštelis žalumynų, dvi stiklinės kefyro. Arbata be cukraus, negazuotas mineralinis vanduo.

2. Antradienio meniu toks pat kaip pirmadienio, tačiau papildomai galima suvalgyti du virtu kiaušinius.

3. Trečiadienį pirmadienio meniu papildomas 150 gr. virtos mėsos.

4. Ketvirtadienio racionas tai du apelsinai, du kiaušiniai, du pomidorai, pilno grūdo duona, kuokštas žalumynų, dvi stiklinės kefyro, arbata be cukraus ir negazuotas mineralinis vanduo.

5. Penktadienį ketvirtdanio meniu, tačiau vietoj kiaušinių 150 gr. varškės.

6. Šeštadienį valgykite kaip pirmadienį.

7. Sekmadienį galite įprastame racione palikti kiaušinius, arba juos pakeisti 200 gr. virto žuvies.

Atsiliepimai
Jei vertintume pagal svorio praradimą, tai kiaušinių ir apelsinų dieta pakankamai efektyvi, tačiau profesionalūs dietologai į ją žiūri skeptiškai. Organizmas badauja ir degina riebalus, kurie, grįžus prie įprastinės mitybos, gana greitai sugrįžta.

Panašūs straipsniai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *