Agurkų dieta iki 5 kilogramai per 7 dienas

cucumbers-849269_960_720

Agurkų dieta, kaip ir dalis kitų, paremtų vaisiais ir daržovėmis, vadinamoji sezoninė. Ją praktikuoti patraukliausia kai turguje ir parduotuvėje pilna Lietuvoje užaugintų sąlyginai pigių agurkų. Tada ir galima pasirūpinti lieknėjimu bei svorio metimu. Šios sistemos privalumas tas, kad, dėl pigių sezoninių daržovių, jos laikantis galima netgi sutaupyti.

Kalbant moksliškai, šios dietos esmė – didelis kiekis vandens ir ląstelienos. Tai medžiagos, kurios užpildo skrandį ir naikina alkio jausmą, bet turi mažai kalorijų. Būtent šios sudedamosios dalys pagrindinės agurkų „statybinės medžiagos“. Vien vandens daržovėse 95%. Žmogus, per dieną suvalgęs du kilogramus agurkų išgers 1,9 kg vandens. Nors baltymų ir riebalų negaus, tačiau alkio jausmo taip pat nebus. Kitas privalumas – dėl didelio ląstelienos kiekio pagerės žarnyno veikla ir medžiagų apykaita.

Agurkų dietos meniu suformuotas taip, kad per dieną suvalgoma 1,5 – 2,5 kg daržovių. Mažiausias leistinas valgymų skaičius 3-4 kartais per dieną, optimalus 5-6. Privalomi tik trys valgymai: pusryčiai, pietūs ir vakarienė.

7 dienų agurkų dietos meniu

Pirma diena

  • Pusryčiai: du agurkai ir nedidelis gabalėlis ruginės duonos.
  • Pietūs: šviežių daržovių sriuba (ridikai, agurkai, morkos, tačiau daržovių nekepti) ir vienas obuolys.
  • Priešpiečiai: apelsinas.
  • Vakarienė: agurkų salotos ir augalinis aliejus.
  • Naktipiečiai: (2 valandos prieš miegą) – agurkas.

Antra diena

  • Pusryčiai: gabalėlis ruginės duonos ir agurkas.
  • Pietūs: 50 gr. virtos jautienos ir agurkų – ridikėlių salotos.
  • Pavakariai: obuolys.
  • Vakarienė: agurkų ir žalių prieskoninių daržovių salotos su augaliniu aliejumi.
  • Naktipiečiai (dvi valandos prieš miegą): vienas agurkas.

Trečia diena

  • Pusryčiai: gabalėlis ruginės duonos ir du agurkai.
  • Pietūs: 100 gr. virtos žuvies, 100 gr. virtų ryžių, marinuotas agurkas.
  • Pavakariai: agurkas
  • Vakarienė: salotos iš agurkų ir žalių prieskoninių daržovių su augaliniu aliejumi.
  • Naktipiečiai (2 valandos prieš miegą): vienas agurkas.

Katvirta agurkų dietos diena

  • Pusryčiai: gabalėlis ruginės duonos ir vienas agurkas.
  • Pietūs: 100 gr. virtų ryžių, 20 gr. sūrio ir agurkas.
  • Pavakariai: kriaušė.
  • Vakarienė: salotos iš agurkų ir žalių prieskoninių daržovių su augaliniu aliejumi.
  • Naktipiečiai (2 valandos prieš miegą): vienas agurkas.

Penkta diena

  • Pusryčiai: gabalėlis ruginės duonos ir du agurkai.
  • Pietūs: salotos iš daržovių (kopūstai, agurkai, morkos, ridikai) ir vienas apelsinas
  • Pavakariai: obuolys.
  • Vakarienė: agurkų ir žalių prieskoninių daržovių salotos su augaliniu aliejumi ir 20 gr. sūrio.
  • Naktipiečiai (2 valandos prieš miegą): vienas agurkas.

Šešta diena

  • Pusryčiai: gabalėlis ruginės duonos ir agurkas.
  • Pietūs: šviežių daržovių sriuba – agurkų, ridikų, morkų. Negalima kepinti. Desertui kriaušė.
  • Pavakariai: mandarinas.
  • Vakarienė: agurkų ir žalių prieskoninių daržovių salotos su augaliniu aliejumi.
  • Naktipiečiai (2 valandos prieš miegą): vienas agurkas.

Septinta diena

  • Pusryčiai: gabalėlis ruginės duonos ir du agurkai.
  • Pietūs: šviežių daržovių sriuba – agurkų, ridikų, morkų. Negalima kepinti. Desertui kriaušė.
  • Pavakariai: agurkas.
  • Vakarienė: agurkų ir žalių prieskoninių daržovių salotos su augaliniu aliejumi.
  • Naktipiečiai (2 valandos prieš miegą): vienas agurkas.

Agurkų dietos privalumai

Jos autoriai tikina, kad pagrindinis privalumas tas, kad krintant svoriui atsistato ir virškinamojo trakto veikla, nes jis bent trumpam laikui neapkraunamas saldumynais ir riebalais. Kadangi kalorijų ypatingai mažai, pagal atsiliepimus tai viena iš efektyviausių dietų. Per savaitę galima atsikratyti iki 5 kilogramų. Dar vienas privalymas, dėl didelio vandens kiekio išvalomi šlakai ir kenksmingos medžiagos.

Agurkų dietos trūkumai

Į racioną įtraukti marinuoti agurkai, kurie tinkami ne visiems žmonėms. Dėl šios dietos patartina pasikonsultuoti su gydančiu mediku.

 

Panašūs straipsniai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *